Data e postimit: 2020-06-27 15:21:38
Lexime: 2971
Bjeshka e Pashtrikut
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema: Per bjeshken
Autori: Saide Pnishi
Shkolla: HAJDAR DUSHI
Klasa: ...
Qyteti: ROGOVA
E-mail: fatlumpnishi@gmail.com


Bjeshka e pashtrikut

Bjeshka e pashtrikut
Shumë po ushton
Ushtrin qlirimtare
Po thot ku e kom


Edhe dushku i malit
Shumë o përmallu
Ushtria qlirimtare
Me ardh këtu
Komandantet me ushtri


Në bjeshk komandantet
Në vrri me ushtri
Tej e qliruen
Kosoven prej serbis

Vrau preu masakroi
Si deshti vet Shqiptaret
Pa kurr far faji ZOTIe dënoft.

Vepra te ngjashme
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Për kosovën kreshnike
Kosov kreshnike 24 marsi 1999 ditë e tmerrueshme per kosoven nanë. Luftoi masakroi vrau preu si deshti vet Millosheviqi,pa kurr far faji. Ni popull pa i përgaditur e pa dit se qfar po i ndodh.Ja u mori njerzve jeten i vrau i preu i dhunoi me dhun ...
Autori: QLIRIM MURTEZI · Lloji: Ese pershkruese · Tema: ATDHEU
DUKE u nisur nga fakti se GJUHA SHQIPE flitet edhe me heret prej ilirve paraardhesit ton qe u munduan me te gjitha sakrificat e tyre dhe mundimet ne per lufta qe ta merr fitoren e tij si fitore mbar shiptare qe populli i tyre te jet drita e popullit ilir...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per kosoven
Mir se vini ministra ne kosove e lir 19/11/2020 mjnistrat haga tue i leshu prej burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tue ardh pa kurfar faji ata jan dal te paster si loti ministrat janse i ka rrit Kosova nan se gjuha shqipe ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Bukuritë e Kosovës Plot me pasuri nëntoksore Me shumë toka bujqësore Me livadhe e kullota Me bjeshkë përral...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Per kosoven nan
Kosov unike Nan Kosov nuk je rahat Për gjdo dit probleme ki Kjo serbia hala su ngi Sa ka pre e sa ka gri Hala rahat hiq spo rrin Edhe ne hag ka nis po i qon Pa kurr far faji po kqyr me i denu Ni popull pa e nguc kurr kerkond E me hek si ngja...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: PER KOSOVEN
Kosova Ministrat haga a tej i nshu pi burgit te hages jan tu dal me faqe te bardh ne kosov jan tu ardh pa kurr far faji ata jan dal te paster si loti ministrat jan se i ka rit kosova nan se gjuha shipe i ka eduku nanat shqiptare na ka eduku askus...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: kombëtare
Atë Ditë (Vlorës Heroike) Atë ditë lindi Dielli E bjeshkës koka iu clirua Atë ditë zjarri i shprushur i zemrës Në forcë graniti u shndërrua Atë ditë Vlora gjëmoi Kur flamuri lart valoi Atë ditë kënga jehoi E shq...
Autori: Endrit Ceka · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Na erdhi pavarësia që shumë gjatë e kemi prit Shumë vëllezër e motra dhanë jeten për ket dit Per ket ditë luftuan gjysh e katragjysh Te mos na sundojë me shkjau i Serbis UQK-në s'do ta harrojmë për gjithë jetën do ta kujtojmë...
Autori: Megi.B😊 · Lloji: Analize letrare · Tema: Heroic kombetar
Te quhesh legjende,hero eshte shame per ne por per shqiperine, kombin tone jo sense ne kemi nje person qe na larteson ne nivelin historik dhe ai eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu .Jemi njohur me te qe ne hapat ne vogeli kemi degjuar per historine dhe l...
Autori: Kliti Cabej · Lloji: Ese pershkruese · Tema: heroi kombetar
Hero eshte njeriu qe kryen nje akt sublim , vetsakrifikues per nje te mire ne funksion te njerezimit. Dhe nese kombi yne e ka ndjere te natyrshme te lartesoje dike ne nivel heroik , padyshim ky njeri eshte Gjergj Kastriot Skenderbeu. Cdokush prej nesh ...
Autori: arlinda jaku · Lloji: Analize letrare · Tema: pavarsia
ne vitin 2008 me daten 17 shkurt kosova u be e pavarur dhe kjo date esht historike jo vetem per njezt qe jetojn ne kosove po per te gjith shqiptart an e mban botes kjo me kujton gjithe gjakun e derdhur per kete atdhe nga trimat tan me kujton lotet e nenav...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Poezi lirike · Tema: personale
Kosova embelsi shpirtërore Qielli i kalter Natyra e gjelbëruar Bjeshkë të larta Gjithkah rrethuar Pishët e larta E prekun qiellin Lulet e lloj-llojshme Zbukurojnë vendin Dielli artë Shikon gjit...
Autori: SAIDE PNISHI · Lloji: Analize letrare · Tema: Per pavarsin
Pavarsi Mirse erdhe ne shtetin ton, Urime per shumë mote Se je shteti ma i ri ne botë, Urime Kosova nan Pavarsia. Edhe Skender Begi E ka ditlindjen bashk me Pavarsinë Urime me jet Të gjatë e te lumtur Per shumë vite suksese ...
Autori: Fejz Demiri · Lloji: Fjale te urta · Tema: shoqërore
1.Aq më shumë punë të mira që njeriu bën,përmendet në odë ! 2.Faji bëhet nga cdo njeri ,në rini e pleqëri ! 3.Dridhet shelgjja e jo bungu !




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com